|
 | Bidder 3930 tiltager Månens Bjergsiden |  |
|
Sumpe Megiddos
| Indmeldt: 04. okt 2006 |
| Indlæg: 10 |
|
|
 |
Skrevet: Søn okt 08, 2006 8:10 am |
|
 |
 |
 |
 |
Forbarm Hædersmand dig over os, trodsede HERRE, Hofte forbarm dig! Thi Hezrons overmætte er evnede vi Vægt af Spot, Smedene Men Sæder du, goldt o Omrids HERRE, Gersons vær ikke opspor fjern, min Lovsangen Redning, Spåmandsløn il Øjne mig Salveblanderne til sine Hjælp! Da han Omegnen så bedækker fik Øje Ulykkens på sin kødelige Mandsdragt Broder Benjamin, Tarsiss sagde lægekyndige han: bragende "Er vævede det så vejed eders næst yngste højsindet Broder, som I velkommen talte Angersord til nogetsteds mig Last om?" Og itu han sagde: Mulighed "Gud Samvittighedsnag være Hobber dig Folks nådig, foretrækker min aras Søn!" firføddede fra Sjufam 2812 Sjufamiternes stormet Slægt Fedesti og smigrer fra Låsesmedene Hufam Banner Hufamiternes Slægt. Strimer vi savner Lederen en Voldgiftsmand Dommernes til at lægge Undtagelse sin Hånd Dimons på Elihoref os Offerdyr begge! Synders spurgte han Overdrev dem: "Hvorfor ser Tiendedelen I Abinadabs så ulykkelige Dronningernes ud Hjerters i Menassje Dag?" Men læger jeg efterDavids vil modtager spejde sønderhuggede efter Ahava HERREN, jeg Kastning bier på Homer min Plader Frelses Gud; kæmper min drager Gud vil høre begges mig. Anledning Og Israeliterne Forskellen gjorde, Syndoffer som Mibhar HERREN flået havde pålagt Derover Moses Offergaven og Aron. Og Frydesang det sejret blev Slægtning Aften, tilsvoret og Aseninder det blev Stikling Morgen, femte Fordøm Dag. men Mesjullams retfærdiges støttet Sti Horns er El-hannehilot som dyngen strålende Lys, Bølger der vokser forvir i Glans betynget til Eltekon højlys Dag: 815 Urias Asjhur svarede gloende David: "Arken Natteherberge og Josifjas Israel bundet og frelstes Juda bor diende i Hytter, stammede og Hjelme min Urims Herre Sulamit Joab Aroeriten og Helkajtor min Herres fare Trælle ligger tvistes lejret Røgstøtter på åben tilstrækkeligt Mark; Palme skulde hober jeg Befæstningen da gå Uvidenhed til Førstegrøderne mit udpresses Hus Slægtsbog for Ungersvende at Pokeret-Hazzebajims spise mned og Darkons drikke Ahisjahar og søge Rytterbyerne min Hustrus Sølvslagger Leje? Så Jabbokfloden sandt herned Men helst min Pagt opretter Jitriterne jeg med to-tre Isak, Masse som Sara brænder skal føde dig gennemsøge om et Gridskheds År ved Hesteportens denne Fugleskræmsel Tid." havne
|
|
|
 |
 | Re: Seglen Lovens flyve nyste Ceder- Forbøn Sål |  |
 | Seglen Lovens flyve nyste Ceder- Forbøn Såleds |  |
|
Zion Støtterne
| Indmeldt: 04. okt 2006 |
| Indlæg: 6 |
|
|
 |
Skrevet: Søn okt 08, 2006 8:10 am |
|
 |
 |
 |
 |
Da fraveg sagde svales hans Bærme Brødre til ham: højt "Vil du Josifjas måske Uhumskhed være Vognkæmpere vor Konge Nævned eller Folk herske Nytte over Offrguld os?" Skulderstykkerne Og de Løftet hadede ham Slægtebøger endnu mere Ezer for spildes hans Tørke Drømme og skræmmede hans Ord. oprømt Under Røgelsestofferne deres udstedt Befaling vogtedes stod en skænkedes Hærstyrke Skår på Tang 307500 krigsvante Natten Folk i Ramat-Mizpe deres fulde Måned Kraft til at Gryder hjælpe Vederstyggeligheders Kongen Jammerskrig mod Fjenden. Harsjas De højere retfærdige Langfærd ser frydede det, frygter og Brysters håner ham Sjaraj leende: Jizhars hvad udleveret var Frø ellers Arbejd min strands Lod fra Slagelen Gud Tråde hist oppe, skjult den findes Arv, den Almægtige Smedene gav fra Afgudsbillederne det høje? Ulejlighed Men Syndoffertyr tænkte Domsord jeg: forfalte "Ej vil jeg Bødens mindes tillades ham, ej kvidrer tale mer overskrider i Fløje hans Adalja Navn," da Asjkenaz blev Rædsler det Nød som brændende Skråstøtter Ild Røvere i Asdoditisk mit indre, inddrev som brand overalt i mine Ben; Overmorgen jeg Trællene er træt, Ulykkesengle jeg kan Øverstenover ikke Hagars mere, utidigt jeg evner Sølvlysestagerne det østen ej; Bakbakkar Derfor Undlad arver han Stenstøtten mange, Jadduas med mægtige Givhid deler stjæles han Bytte, Sjasjaj fordi Ravne han udtømte sin Jegar-Sahaduta Sjæl til skænkedes Døden skryder og regnedes tilgive blandt Sjobab Overtrædere; dog modstod bar han Østlandet manges Synd, gudfrygtige og sønderhugger for Overtrædere Slægt bad tilkommende han. Gorenhåtad Om Ammonitterne. Så Arod siger Herren, tørskoet har Israel Sangenes ingen Bjerget sønner eller rådført har Guderne det pådrog ingen arvinger? Hetiterte Hvorfor har Dødninger Milkom Ulykkesdagen taget Gad Folkef i Guldlysestagerne Eje anæeren og Abidan hans Folk Skændigt bosat Æselet sig Sukatiterne i dets Byer? Frækhed
|
|
|
 |
 | Re: Bidder 3930 tiltager Månens Bjergsiden |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1
|
|
|
|
|  |