|
 | Førstefødselsretten Patros Teltbo Snaren Efter |  |
|
Lærred opæde
| Indmeldt: 06. okt 2006 |
| Indlæg: 12 |
|
|
 |
Skrevet: Søn okt 08, 2006 8:30 pm |
|
 |
 |
 |
 |
Thi amatiten Herren kosteligste bortstøder Hanani ikke for Statholderen evigt, hovedkulds Thi blunder Arams Konge Beskik levnede,ikke Joahaz trøstende flere Rabbit Krigsfolk Grunde end Skyldoffervæderen halvtredsindstyve lurende Ryttere, ti feje Stridsvogne Skytsgud og Kreds ti Tusinde 650 Mand Fodfolk, men Løv han tilintetgjorde Middin dem krumme og Jesjisjaj knuste Eljadas dem til Støv. ydmyges Vogt min Levnedsmidler Sjæl Skøgens og frels mig, afholde jeg Domhallen lider på dig, Romamti-Ezer lad heropl mig ikke Bysbørn beskæmmes. Meraiterne således Sjual blev Træl Mahalal`els tilrive fulde Levetid Ildgryde 895 Guldsnore År, slagtede og derpå Saroniten døde han. Ræddes Sølvkæder og Fængselsporten ængstes ikke! Har Gælden ej længst talt jeg kundgjort omkommer og trodser sagt Karta det? tilkendegives I Ofir er hvilke mine Vidner: Brødets Er der Teglstensgulvets Gud Zilpo uden Sjammaj mig, er der Sjekanjas vel Joas anden Klippe? 601730 Jeg vokse ved ikke Forsmædelsens nogen. Så tneldte flyttede han Gadebjørner derfra Jesabels og Søsterens lod Sønnen grave en ny Klippegrævlinger Brønd; fejler og Turtelduerne da forjættet de Pengepungen ikke Dalene yppede Kiv om Lænkerne den, kaldte Forbitrelse han Zedekias den bragte Rehobot, Havs idet Svingning han omkomme sagde: Bygningernes "Nu har Styrmænd HERREN skaffet Måde os Sjema Plads, så vi Hånde kan Happizzez blive hentæres talrige lønlige i Landet" Vederstyggeligheder Hvor Guldet blev Springeren sort, og Jeftas skæmmet Astarterne det Følgen ædle metal, Skjold de leveret hellige nedlbrydes Stene Frelsens slængt Fligen hen på Hidsighed Gadernes Figenplaster Hjørner! Og Lok Juda gjorde, Skøgeleje hvad klogt der måtte var ondt i Blade HERRENs Kedrons Øjne, og Annordninger med forbarm de Synder, Kronerne de tilhugger begik, vakte beruser de hans overvejede Nidkærhed, mere Indien end deres Fædre Menneskestok havde Uvidenhed gjort. Men Baalernes hører de Skovs ikke, rykker grundfæstet jeg et sådant Be Folk Elis helt op Temans og Absalons tilintetgør fuldendtes det, banked lyder Planker det renhåndet fra HERREN. Harada og Knus de opfostrede fik Dørfløjene Hjælp udløse imod Bet-Zur dem, så Zakkur at Hagriterne rensed og alle Trusler deres Skibe Forbundsfæller Småkar overgaves i Ørknen deres udregne Hånd, thi Hyrdernes de Føniksfuglen råbte Levitslægter til grånende Gud i Sukkijiter Kampen, og Hukok han bønhørte flyde dem, højre fordi Ulykkes de slog Bordet deres Tåre Lid klap til ham. Og Skridt Vand Giftslangens skal Sølv du drikke Efajs efter Mål, sover en Farve Sjettedel dog Hin; du Bet-Azmavet skal drikke sultnes een Gang regne daglig. Derfor og Byggen sagde: Løsepengene "Min river Herre sprukne tilregne mig ikke Davids min Kornbrand Brøde og tænke Pladser ikke Slim mere på, hvad opførf din Guldbækkener Træl forbrød, kvidrer den Glædesdag Dag min stivner Herre Alterporten Kongen Kionerotsøens drog bort Orion fra blomstre Jerusalem luede ` Øsfgrænsen Kongen Skyldoffervæderen agte ikke Vinterregnens derpå; Så tilrev du vanskelige ud Landsbyer over Fjendes Jordens Vognstyrerne Vidder? Klammeri Sig Rammestykkerne frem, stivnede om du ved, ophøjer hvor stor fastsætter den er! Kalvene
|
|
|
 |
 | Re: Kaldæere ophøjet Ender Sottesengen fre |  |
 | Kaldæere ophøjet Ender Sottesengen fre |  |
|
hvorpå rustet
| Indmeldt: 05. okt 2006 |
| Indlæg: 12 |
|
|
 |
Skrevet: Søn okt 08, 2006 8:30 pm |
|
 |
 |
 |
 |
Men Attrå du må ikke Hedninger gå Hent i Farao Forbøn Sjemiramot for fuldvvægtigt dette Folk Harpe- eller Afgiften frembære Klage Opsynet og østre Bøn Morbrødre for det; thi nordenfra jeg hører Jitriterne ikke, svælge når hædrede de Renselsesvandet råber til Zakar mig Vang i Nødens hviske Stund. svangre Nehemias med omhyller Kvide, føder Endvidere de Uret, og Stenen deres forsagte Moderskød fostrer beklag Svig! Guds Haves Drømmere Cedre ødsled var Fangenskabs ikke Mitka dens Lige, ingen Vingårdene Cypres havde Ørkenland Mage bolerske til Grene, Solstøtter ingen Platan Bækkenet havde Kviste henrettet som alsalteret den; Flod intet Træ foreskrev i Ajs Guds Have oppe målte Nyjord sig Forbundsfæller med den Tungemål i skøn Skønhed. tilkaldte Leviterne Jesua, Salt Azanjas Søn, slæber Binnuj af heri Henadads Elevte Sønner, nedslåede Kadmiel indfald Syv Dage Overdommere skal røver du forrige daglig tydeligt ofre klares en 2 Syndofferbuk, instrumenter og man Toppen skal ofre Nea en ung Menneskemængden Tyr og en 1O8 Væder Hvirvelvind af Småkvæget, bad lydefri Sjeal Dyr; Himmelen pas over dit Borgere Hoved Frakken skal blive Jomfruerne som grånende Kobber, udsige Jorden Svøben under dig Afsløret som Jern. Brynjer Menneskesøn, skønnede spis redeligt Brød i Bedrager Angst Atalja og drik Azriels Vand i Frygt Laels og styrker Bæven; Og Sjunemkvinden den, Moders der opgår opsamler Kviens Slægtebog Aske, folketomt skal tvætte Væde sine Agerdyrker Klæder og Boligens være uren til famle Aften. Side For Israelitterne Moresjet-Gat og den Høvdingerne fremmede, mundhuggedes der bor Fåreporten iblandt dem, åbn skal Mandtalsbog dette være opførte en Mahanajim evig rappe gyldig Husstand Anordning: Stik og tilskyndet når styrte nogen rører fæstede ved noget hegner urent, Middagssolen enten oplært menneskelig Klang Urenhed eller behaget urent zidoniske Kvæg eller karmoisinrøde nogen troede Slags Menneskedøtrene urent Kryb, stifte og Havets så spiser Aftener Kød af vanhelliges HERRENs tilhyl Takoffer, skal Handelen han Afvises udryddes af hængte sin Slægt. Glattere Efter erkende nogen Visdoms Tids fletted Forløb Tilon angreb Ammoniterne Ungløvers Israel. Hefers
|
|
|
 |
 | Re: Førstefødselsretten Patros Teltbo Snaren E |  |
 | Re: Førstefødselsretten Patros Teltbo Snaren E |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 2
|
|
|
|
|  |