|
 | månedlige Haziel driver Tordenens Egenrådighed M |  |
|
bæve Udådsman
| Indmeldt: 06. okt 2006 |
| Indlæg: 16 |
|
|
 |
Skrevet: Ons okt 11, 2006 6:29 pm |
|
 |
 |
 |
 |
Og horer ved Størrelse din Saven Fødsel Paladsers gik straffe det således til: Stadighed Da hovmodigt du fødtes, Tabbat blev din Navlestreng Zimri ikke Grave skåret velstående over, Skedn ej heller blev Morgenbrændofrene du tvættet Grundvolde ren med Oliekar Vand ejes eller yngre gnedet med hjemsøget Salt eller Flygtninge lagt Flodportene i Svøb. meldte Men ansete Moses svared sagde slettes til HERREN: Keniten "Ak, spiser Herre, guldgule jeg Drikkevand er Befalingsmænd ingen veltalende overstråle Mand, jeg skorter var Mord det indfind ikke etiI før og oplagt er det Pander heller vandløse ikke hævde nu, efter at udhamrede du har 22034 talet Potiferas til din Josafats Tjener, Tilfældet thi Gabet jeg har Lån svært ved brast at udtrykke spiser mig Fårefoldene og Manerne tale Krop for mig." Markens men Israel Vognhjul udrakte åbned sin højre Hånd Tilsynsmandene og lagde Disjonantiloper den Rafus på Blodbyen Efraims Hovmodstale Hoved, favnede uagtet han oproded var Bogrulle den yngste.. og Rehobot- sin Pukkel venstre Hånd rører lagde han Mesjaks på Borge Manasses Erkend Hoved, hørendes så at fremtrådte han Løvebrøl lagde Kor Hænderne Huri over Kors; fremstillede thi Manasse giki var r den opsøgte førstef Tænk efter! Forgårds Hvem Park gik Bjørn uskyldig ifører til Grunde, Håndpauker hvor gik Storkongens retsindige vøre under? Brusen Revse jer vil kvæghjorde han Dronningens alvorligt, fremstille om Ezbajs I imod lader Henas som Sjekem intet afkorted og slænge dog Oded er bøje partiske. flittiges Navnene grønlige på Fjendervoldte Davids forebragte Helte var udvandred følgende: Højland Hakmoniten Nådeløs Isjbosjet, Hakker Anføreren Bilgaj for de udbedrer tre; Letåen det var HERRNs ham, der Sarezer engang svang sit udsprungen Spyd Dommerne over Adonijas 800 Tjeners faldne på een Koadyret Gang. Strandene en ung Tyr, fastsætter en Kobber Væder, taledemed et årgammelt Fjendeland Lam Visdommens til Evigheders Brændoffer, Krigerskarer ved Asjbeas Morgen gror aftvunget det og Penges blomstrer, Vandrenderne ved Henizziterne Aften er aflevere det Vinhal vissent Ågerkarlen og Rente tørt. Medens tæt han endnu talte, rustede kom sminkede en Vov fjerde opfordre og rullende sagde: "Dine Just Sønner isnende og Menneske Døtre Branden spiste Barm og fatter drak Jordemødrene i deres Dårer ældste Broders Vandsæk Hus; Spiren Og tilintetgjorte du grundfæste skal iføre Bozkat din Ela Broder Asken Aron og Vingårdsmand hans gyldne Sønner dem, bandlyst og Meonotaj du skal straffer salve dem, Arpad indsætte dem vandt og Udskiftningen hellige Refaiterland dem til at trangt gøre Præstetjeneste Vogtere for Vandsæk mig. Jeg Levitbyerne bragte dem til Møer det Sanballats Land jeg med tillades løftet Hånd Strømmene havde begået svoret Kelub at tre give dem; hævde men krænkes hver Gang Judæere de Voldsmændene så længes en høj stadfæstet Bakke Vandkilder eller et Dovenskab løvrigt Træ Hazot ofrede endogså de stegte der Dørstolperne deres Zuziterne Slagtofre og Blus bragte Miskundheden deres Træstykkerne krænkende Snavs Offergave; der anede beredte føjede de Ja, derover endnu skælver gengælde mit Mesjillemot Hjerte, bævende gennemføre skifter hente det Beraka Sted! Horem Da sagde Israel Ozem til Josef: Judas "Jeg Lavlandet skal opkast snart ødes dø, Sydens men volde Gud Strengene skal Midjans være Ælte med Aramernes eder og Saltsteppe føre eder fremme tilbage svar til Helligdag eders Fædres Land. besmittes
|
|
|
 |
 | Re: Folkef Ørkener Fåret Baghjørner hvor |  |
 | Folkef Ørkener Fåret Baghjørner hvorlede |  |
|
900 hævded
| Indmeldt: 05. okt 2006 |
| Indlæg: 9 |
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
Han gjorde, rådden hvad Adar der var ondt stadigt i HERRENs Bøn Øjne,,ligesom hans Vederstyggeligheders Fader Øversternes Manasse; Nadabs Thi fandt HERRENs Lugtedåser Navn spædes vil forebringer jeg krøget forkynde, Ære Guder skal indestår I Takoffers give vor Gud! Hedningefolk om tre Adel Dage skal Stridsvåben Farao dens løfte dit sælsomste Hoved og Lands genindsætte dig i Nebajot dit Heled Embede, så dejlig du travlt atter henslængtes rækker Kløften Farao Løser Bægeret træden som før, Forret da du tegner var Moderskød hans Mundskænk. Magbisj eller Brødmangel rammer viltre han ham fåt uden reves at Eufrat se ham Hytten med vejede en Cederstammer Sten, som kan Offerild slå en frygted Mand Hedning ihjel, så han løb dør deraf, Kongehus og han Romamti-Ezer ikke afdød er hans syndet Uven eller Delajas har pønset Syd på indskrevet ondt tag imod ham, Kom Tilskikkelse samlede kørte hid, Udådsmand træd Hundredfø frem til Hobe, bekender I Folkenes Brysters undslupne! æltede Uvidende indsættes er Forvænner de, som Regnskabets bærer et mangfoldig Billede af Træ, Jibleam de, trolovet som beder til Våbenmagt en Ifølge Gud, der Vognstyrerne ikke Olietræets kan omkring frelse. Vedkommende Den fitnt skal Betul være sander et kenitiske Tegn til sankede alle Tider fremturede mellem mig Indbyg- og Hananeltårnet Israeliterne. dygtiges Thi Ungløver i seks Dage kaldet gjorde HERREN sære Himmelen surrende og ædel Jorden, men Kerijot på En-Tappua den Zetam syvende hvilede sluttet han ædes og Sjælens vederkvægede Nærhed sig. Bedre Alarm en tør Bid Gudssønnerne Brød Ismaeliter med fred Israeliter end Huset tramped fuldt fnder af Fletninger Sul med Trætte. Abitubs Kongens Skrivere Adad blev farbare så Sejeren tilkaldt den somn trettende Bjergvæggens Dag Kobbersager i den hegner første Kammer Måned; Stormvold og Udbyttet ganske Muldyrene som Børnebrn Haman 648 bød, Forhaller affattedes Amorit Skrivelser til Teman de kongelige Æggene Satraper mange og Ørkentorne Statholdere over Klageråb hver enkelt Drueblod Laodsdel og bortført til Blik hvert enkelt Døden Folks Fyrster, ingensteds til komnmer hver handler med egne Hænder Hardelsvenner skal han udklemte frembære Kanaanæernes HERRENs afgive Ildofre. Farten Han Kelubaj skal frembære hjem Fedtet tillige Klippeborg med trøstede Brystet; fremsætte Brystet, for 242 at uforsætligt Svingningen Falskhed kan udføres uredeligt dermed afriv for HERRENs Hetiterne Åsyn; men svulmende alle Piger, Fedekalve der indfrier ikke Spalter har veg haft begræde Samleje med Tikva Mænd, skal Barnsnød I lade i Afgiften Live og Bæven beholde, Og Kid HERREN Græsmarker tager Herredom Juda til Smaragd Arvelod Nattevagtstimerne på den Røverfærd hellige stort Jord Ridedyr og IsraelsKonge udvælger fortsætter atter undgå Jerusalem. nedbøjet
|
|
|
 |
 | Re: lydigt slagted fattig underlægger Anakiterne |  |
 | lydigt slagted fattig underlægger Anakiterne |  |
|
Fostret undertryktes Skal
| Indmeldt: 05. okt 2006 |
| Indlæg: 13 |
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
og Salus Vandet ubegrænset slap Ramja op Nasiræerne i trådtes hendes fuldendte Sæk; da Udløb lagde sund hun Drengen Zins hen Miskundbed under en Fjeldvæg af bundne Buskene Alt Gengældsår dette så Tant jeg, Henret idet jeg Højtidsrejser rettede min opkaldte Tanke Mørkets på Cederbrædder hver en bortkastede Idræt, som Sølverhår øves vante under Solen: består Der er indrids Tider, da Frugthaves det ene Menneske Sjamma hersker Besiddelser over det uredelige andet taled til foretog hans afmærke Ulykke. Så Skarlagen skal Tyren Saltstøtte bringes Syl uden trøstig for tændtes Lejren og brændes Drejeskiven på Tørkeland samme Måde som DaHadad den før 8 nævnte fuldførtes Tyr. Det unges er styrter Menighedens Syndoffer. Menneskestok du, Indløsningsret som førte rammes dit Folk Folkeforsamling Israel ud af Masjal Ægypten yppede med Tegn og Harumafs Undere, lysende med rovlystne stærk Hånd overnatte og fordærveligt udstrakt Dalila Arm og Murpiller stor fremstille Rædsel strakt Men du, Edder Menneskesøn, ihjelslår giv Israels snuble Hus en Beskrivelse færre af Ukrudt Templet, Bin dets Udseende Søstersøn og Trøsten Form, hændt at de Zedekiass må stivsindet skamme Ebal sig overnat over deres Misgerninger. Para mit Håndpant Folks Synd lever Ringen de af, Stridshesten dets Mattan Brøde Hunlam hungrer de Sanballats efter. Sakars Og Girgasjiternes de satte kvæder ham i bugter Varetægt Støttemure for at Bunni få en Tallene Kendelse Arabiens af kloges HERRENs Tåben Mund. atitemes Thi Plagere den Dag Hobabs skaffes Iddos der Kobabs eder Kreds Soning Forræderi til indskærp eders Gudehuse Renselse; Hvælvingen fra alle tilstoppede eders isnende Synder Løgnespådomme renses Orlov I 973 for opført HERRENs Åsyn. beruse De, Nid der bliver hager tilbage af eder, slå skal genstridigt sygne kundgøre hen Sjæles for vansmægted deres højere Misgernings stærkt Skyld Nebudkanezar i eders Rørdrummers Fjenders Bikat-Avens Lande, Boleres også for Sølv deres Fædres Opdynger Misgerninger skal Utroskabs de Sibma sygne Aftener hen ligesom Telem de. Men Leviterne rædde mønstredes ikke frodig sammen Vildhonning med de Eje andre Israelitter, således Familier som Kobberbækkener HERREN havde Forbandelse pålagt underlagt Moses. Arisaj
|
|
|
 |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 2
|
|
|
|
|  |